Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaМихайленко, Дарья Александровна2013-01-102013-01-102012Беловодская, Е.А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 34-42.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900Рассмотрены инновационные подходы к упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятия потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900Considered innovative approaches to packaging food products, conducted market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumers' perception of innovation in packaging. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900rucneупаковкапищевая продукцияинновациимаркетинговое исследованиеповедение потребителейхарчова продукціяінноваціїмаркетингове дослідженняповедінка споживачівpackagingfood productsinnovationmarket researchconsumer behaviorМаркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителейМаркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачівThe marketing researching to impact of innovations in packaging on the minds of consumersArticle