Вакулішина, І.М.2020-08-262020-08-262020Вакулішина, В.В. Новації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.В. Вакулішина; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 67 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79275Актуальність теми роботи полягає у науковому обґрунтуванні новацій як важливої складової маркетингової товарної політики. Метою дипломної роботи вивчення місця новацій у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств та розробка пропозицій нововведень. Завдання роботи: вивчення понять «новація», «інновація» в контексті маркетингової товарної політиці промислових підприємств, дослідження закордонного досвіду впровадження інновацій у маркетингову товарну політику промислових підприємств та порівняння його з вітчизняним, аналіз сучасного стану машинобудівного та насосного ринків України, проаналізувати показники діяльності та товарний портфель об’єкта дослідження, розробити пропозиції нововведень та оцінити перспективи їх упровадження. Об’єктом дипломної роботи виступає АТ «Сумський завод «Насосенергомаш» та його діяльність. Методи дослідження, що використовувались у роботі: аналіз і синтез, статистичний аналіз, ABC-XYZ-аналіз, матриця BCG, методи оцінки економічної ефективності. Наукова новизна дослідження: вивчення місця новацій та інновацій у маркетинговій товарній політиці, систематизація досліджень закордонного досвіду впровадженні новацій у товарну політику промислових підприємств. Практична значущість дослідження полягає у формуванні пропозицій нововведень у товарну політику підприємства АТ «Сумський завод «Насосенергомаш».ukcneноваціїновацииinnovationsінноваціїинновацииinnovationsтоварні інноваціїтоварные инновацииcommodity innovationsмаркетингова товарна політика промислових підприємствмаркетинговая товарная политика промышленных предприятийmarketing product policy of industrial enterprisesновації у маркетинговій товарній політиціновации в маркетинговой товарной политикеinnovations in marketing product policyНовації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємствBachelous paper