Шерстюк, І.В.2020-02-202020-02-202019Шерстюк, І.В. Маркетингова стратегія банку [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 072 – фінанси, банківська справа та страхування / І.В. Шерстюк; наук. керівник Я.М. Кривич - Суми: СумДУ, 2019. - 62 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76674В сучасних умовах становлення та розвитку банівської системи України актуальним питанням є аналіз функціонування банків з метою оцінювання їх інвестиційної привабливості, фінансової стійкості, надійності. При виборі маркетингової стратегії необхідно орієнтуватися на різні фактори: зовнішні, внутрішні. У першу чергу визначаються вплив таких факторів як, загальний стан галузі, рівень конкуренції, конкурентні можливості банку, його ринкова частка, позиція, потенціал. Обираючи маркетингову стратегію банку потрібно проаналізувати свої можливості, ресурси якими він володіє, орієнтуватися перш за все на споживача – впроваджуючи ефективний комплекс маркетингу та маркетингові комунікації.ukcneбанкbankмаркетингова стратегія банкумаркетинговая стратегия банкауthe bank's marketing strategyмаркетингові комунікаціїмаркетинговые комуникацииmarketing communicationsМаркетингова стратегія банкуBank's marketing strategyMasters thesis