Прокопенко, Ольга ВолодимирівнаПрокопенко, Ольга ВладимировнаProkopenko, Olha VolodymyrivnaOssik, Yu.I.2015-12-172015-12-172015Prokopenko, O.V. Green marketing [Електронний ресурс] : teaching manual / O.V. Prokopenko, Y.I. Ossik. - Karaganda : KSU Publishing House, 2015. - 187 p.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.В учебном пособии системно рассматриваются теоретические и практические аспекты внедрения концепции зеленого маркетинга в практику деятельности предприятий. Пособие предназначается для преподавателей и студентов экономических специальностей в вузах, для студентов бизнес-школ, руководителей предприятий, работников отделов маркетинга и экологических подразделений, а также для других специалистов, чья деятельность связана с зеленым маркетингом.The teaching manual systematically covers theoretical and practical aspects of introduction of green marketing concept in practice of activity of the enterprises. Recommended for teachers and students of economic majors at higher education establishments as well as for students of business schools, heads of the enterprises and employees of marketing and environmental divisions, for other experts whose activity deals with green marketing.encneзелений маркетингзеленый маркетингgreen marketingекологічний маркетингэкологический маркетингenvironmental marketing«зелені» блага«зеленые» блага«green» goodsсталий розвитокустойчивое развитиеsustainable developmentекологічні потребиэкологические потребностиenvironmental needsекологічністьэкологичностьecological compatibilityклієнтський вибірклиентский выборcustomer choiceекологічне маркуванняэкологическая маркировкаenvironmental labelingоцінка ризикуоценка рискаrisk evaluationмотивація споживачамотивация потребителяconsumption motivationGreen marketingSchoolbook