Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychМеркун, І.В.2016-10-042016-10-042016Ілляшенко, С.М. Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції / С.М. Ілляшенко, І.В. Меркун // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2016 року. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2016. - С. 103-104.0000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46312Виконано аналіз ефективності застосування стенда як елемента виставкової діяльності ТОВ "Керамейя".Выполнен анализ эффективности применения стенда как элемента выставочной деятельности ООО "Керамейя".The analysis of effectiveness of stand as an element of the exhibition activities of the "Kerameya" LTD.cneвиставковий стендвыставочный стендexhibition standкомплекс просуваннякомплекс продвиженияcomplex promotionPRіміджимиджimageВиставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукціїВыставочный стенд как инструмент формирования имиджа и продвижения ООО "Керамейя" и его продукцииExhibition stand as a tool for forming image and promotion of LLC «Kerameya» and its productsTheses