Волікова, М.М.Василюк, Т.Г.2016-11-032016-11-032016Волікова, М.М. Гендерний підхід у діяльності ВНЗ: теоретичне обгрунтування та практичні проблеми [Текст] / М.М. Волікова, Т.Г. Василюк // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 185-188.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46878Водночас зазначимо, що виокремлене нами поняття майже ніколи не визначається вченими спеціально, хоча проблема є актуальною і потребує нагальної розробки її сутнісних засад. Так, докторка педагогічних наук Т. Дороніна вважає, що «поняття ГП доречно використовувати при теоретичному обґрунтуванні досліджень ґендеру в освіті задля аналізу педагогічних явищ, задля опису певної (ґендерної) педагогічної стратегії та визначення сутності ґендерного чинника у ціннісній системі вчителя/викладача» [1, с. 183].ukcneвищий навчальний закладвысшее учебное заведениеhigher educational institutionнавчально-виховний процесучебно-воспитательный процессeducational processгендерний підхідгендерный подходgender approachГендерний підхід у діяльності ВНЗ: теоретичне обгрунтування та практичні проблемиTheses