Терлецька, Ірина МиколаївнаТерлецкая, Ирина НиколаевнаTerletska, Iryna Mykolaivna2012-07-192012-07-192008Терлецька І.М. Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови / І.М. Терлецька // Університет. Історико-філософський журнал. – 2008. – № 6 (26). – С. 99-101http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27297Сучасні вимоги ринку праці вимагають фундаментальної мовної підготовки та форм духовно розвинутої особистості, особливо за умов входження України у світовий інформаційний простір. перехід вищих навчальних закладів до кредитно-модульної системи навчання, й у час євроінтеграції нашої держави. Вища школа знаходиться нині у пошуках інтенсивних навчання іноземних мов і відповідно до цього впровадження ефективніших форм контролю. Враховуючи власний досвід викладання на кафедрі іноземних мов медичного інституту СумДУ хочемо відзначити що: - поділ курсу навчання на модулі значно активізує самостійну роботу студентів; - застосування модульних технологій значно підвищує освітню та виховну функції контролю знань студентів; - дана система організовує та спрямовує навчальну діяльність студентів, стимулює активнішого ставлення до занять, оскільки кінцевий результат помітний в кінці кожного. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27297ukcneнавчанняпедагогікадискуссияобразованиеeducationinternetІз практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мовиArticle