Гнаповська, Людмила ВадимівнаГнаповская, Людмила ВадимовнаHnapovska, Liudmyla Vadymivna2014-03-032017-09-222014-03-032017-09-222013Hnapovska L. Designing Tasks for Assessing Skills of Writing / L. Hnapovska // Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школи та ВНЗ : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної конференції (12 квітня 2013 року, м. Харків) / Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна ; КВНЗ Харківська академія неперервної освіти. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2013. - С. 45-46.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59487The objective of the abstract is to briefly comment on some of the key issues related to designing tasks for assessing skills of writing. Rubric and prompt as two major elements of a Writing task are analysed with respect to the requirements they are supposed to meet.Тези надають короткий огляд основних проблем, пов'язаних з розробкою завдань для оцінювання вмінь писемного мовлення. Рубрика та письмове завдання як базові елементи тесту письма аналізуються у контексті вимог, яким вони повинні відповідати.encnewritingassessmentassessment criteriarubricprompt formatписьмооцінюваннякритерії оцінюваннярубрикаформат письмового завданняDesigning Tasks for Assessing Skills of WritingРозробка завдань для оцінювання вмінь письмаArticle