Гриценко, Олена ІванівнаГриценко, Елена ИвановнаHrytsenko, Olena IvanivnaГорохова, В.М.2020-05-202020-05-202019Гриценко, О.І. Значення аналізу витрат на якість обслуговування в формуванні конкурентної стратегії розвитку бізнесу [Текст] / О.І. Гриценко, В.М. Горохова // Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної on-line-конференції: у 2 ч. (м. Суми, 21–22 листопада 2019 року) / Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» Сумського державного університету. – Суми: Сумський державний університет, 2019. – Ч.1. – С. 119-123.0000-0003-0178-1139https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77604Витрати обігу є суспільно необхідними затратами, що забезпечують високу культуру торгового обслуговування населення. Витрати на якість обслуговування - складна економічна категорія, і здебільшого нинішні методи обліку і звітності не дозволяють безпосередньо й точно виокремити такі витрати підприємницьких структур. Для досягнення мети формування конкурентної стратегії розвитку бізнесу необхідно вирішити наступні завдання: оцінити правильність відображення витрат в системі бухгалтерського обліку; оцінити обгрунтованість понесених витрат; оцінити ефективність понесених витрат; оцінити правильність врахування витрат для визначення фінансових результатів діяльності; оцінити правильність врахування витрат для цілей оподаткування.ukcneторгове обслуговуванняторговое обслуживаниеtrade serviceрозвиток бізнесуразвитие бизнесаbusiness developmentаналіз витратанализ затратcost analysisЗначення аналізу витрат на якість обслуговування в формуванні конкурентної стратегії розвитку бізнесуTheses