Сіренко, Д.С.2025-07-172025-07-172025Сіренко Д. С. Концепція рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. О. А. Іщенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 28 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99943У роботі здійснена спроба розробки стратегії рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana», яка охоплює всі ключові етапи: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативного рішення, вибору каналів комунікації та оцінки ефективності кампанії. Визначено, що для ефективного просування необхідно здійснити аналіз прямих і непрямих конкурентів, якіми є мобільні ігри, що належать до жанру RPG із фентезійною тематикою, складною сюжетною лінією та розвиненою системою персонажів RAID: Shadow Legends (Plarium Games), AFK Arena (Lilith Games), Hero Wars (Nexters), Genshin Impact (HoYoverse) та Clash of Clans / Clash Royale (Supercell). Запропонована концепція рекламної кампанії охоплюєь: запуск і реліз гри на платформах iOS та Android, інфлюенсер-маркетинг і співпраця зі стрімерами, участь у галузевих ігрових виставках і конкурсах, соціальні мережі та спільноти гравців.ukcneрекламаadvertisingінструменти реклами та PRadvertising and PR toolsрекламна кампаніяadvertising campaignмобільна граmobile gameпрямі й непрямі конкурентиdirect and indirect competitorsКонцепція рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana»Advertising campaign concept for the mobile game “Shadows of Arcana”Bachelous paper