Чуланова, Галина ВалеріївнаЧуланова, Галина ВалериевнаChulanova, Halyna ValeriivnaЗаїка, Інга ЮріївнаЗаика, Инга ЮрьевнаZaika, Inga Yuriivna2014-05-282014-05-282013Чуланова, Г.В. Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі [Текст] / Г.В. Чуланова, І.Ю. Заїка // SWorld: Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте: Сборник научных трудов. - 2013. - Т.32. - С. 79-84.0000-0001-9961-0308http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282Стаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282The article deals with the studying of precedent names in advertising texts, that reinforces the pragmatic impact on the audience. The article covers the criteria of precedent names indication, describes the specific character of their usage in advertising texts and peculiarities of their functioning in modern advertising discourse. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282ukcneпрецедентні іменарекламний текстпрецедентністьпрецедентные именарекламный текстпрецедентностьprecedent namesadvertising textprecedenceПрецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсіPrecedent names as a means of attractiveness in english advertising discourseArticle