Чейн, Богдана ЯківнаЧейн, Богдана ЯковлевнаChayen, Bohdana YakivnaГребеник, Людмила ИвановнаHrebenyk, Liudmyla IvanivnaКоростіль, С.О.Гребеник, Людмила Іванівна2015-10-122015-10-122015Удовиченко, Б.Я. Роль проблемно-орієнтовного навчання у формуванні практично спрямованих знань з анатомії людини / Б.Я. Удовиченко, С.О. Коростіль, Л.І. Гребеник // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 23-24 квітня 2015 р. / Н.В. Деміхова. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 149-150.0000-0002-1510-0763http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42253Завдяки участі СумДУ у грантовій програмі «Tempus» студенти другого курсу медичного інституту мають можливість навчатися за експериментальною програмою, що передбачає наявність занять з проблемно-орієнтовного навчання (Problem-based learning – PBL). Аналіз роботи студентів на протязі осіннього семестру поточного навчального року показав, що система PBL є яскравим прикладом можливості використання знань з фундаментальних дисциплін при вивченні конкретних клінічних ситуацій («кейсів) з практики лікарів Великої Британії, які адаптовані до умов праці та життя лікарів і пацієнтів нашої країни.ukcneпроблемно-орієнтовне навчанняпроблемно-ориентированное обучениеproblem-based learningРоль проблемно-орієнтовного навчання у формуванні практично спрямованих знань з анатомії людиниTheses