Сотник, Ірина МиколаївнаСотник, Ирина НиколаевнаSotnyk, Iryna MykolaivnaОвсієнко, Ю.Ю.2014-10-072014-10-072014Сотник, І.М. Методи конкурентної боротьби між підприємствами [Текст] / І.М. Сотник, Ю.Ю. Овсієнко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 51-53.0000-0001-5787-2481http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36917Конкуренція – це боротьба між товаровиробниками за найвигідніші умови виробництва і збуту товарів та послуг, за привласнення найбільших прибутків. Стимулом, що спонукає до конкурентної боротьби, є прагнення перевершити інших. Предметом конкурентного суперництва на ринках є частки ринку, контрольовані тими чи іншими товаровиробниками. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36917ukcneконкурентна боротьбаконкурентная борьбаcompetitive struggleпідприємствопредприятиеenterpriseМетоди конкурентної боротьби між підприємствамиTheses