Яненко, Ярослав ВасильовичЯненко, Ярослав ВасильевичYanenko, Yaroslav Vasylovych2014-12-182014-12-182010Яненко, Я.В. Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса [Текст] / Я.В. Яненко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика. Збірник матеріалів наукової конференції. – У 2-х т. – Т. 1. – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2010. – С. 134–135.0000-0003-2468-6636http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38193Аналіз особливостей банківської рекламиАнализ особенностей банковской рекламыAnalysis of the characteristics of the banking advertisingrucneбанкбанкbankмаркетингмаркетингmarketingрекламарекламаadvertisingБанковская реклама: преодоление последствий финансового кризисаTheses