Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаБондаренко, Алла ФедоровнаЄмцева, К.Ю.2018-03-302018-03-302017Бондаренко А.Ф. Просування банківського бренду в мережі інтернет / А.Ф. Бондаренко, К.Ю. Ємцева // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 235-239.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67332На сучасному етапі зміни традиційних збутових технологій на концепцію маркетингових відносин – формування лояльного ставлення клієнта до банку набуває особливої актуальності.На современном этапе изменения традиционных сбытовых технологий на концепцию маркетинговых отношений - формирование лояльного отношения клиента к банку приобретает особую актуальность.At the present stage, changes in traditional marketing technologies to the concept of marketing relations - the formation of a loyal attitude of the client to the bank becomes of special urgency.ukcneмаркетингові відносинимаркетинговые отношенияmarketing relationsклієнти банкуклиенты банкаbank customersПросування банківського бренду в мережі інтернетПродвижение банковского бренда в сети интернетPromotion of the banking brand on the InternetArticle