Русак, Г.В.2019-06-252019-06-252019Русак, Г.В. Організація домашнього читання в процесі навчання іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 6.020303 – філологія / Г.В. Русак; наук. керівник О.Л. Овсянко. – Суми: СумДУ, 2019. – 31 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73303Сьогодні є важливим переосмислення підходів до вибору засобів та технологій під час навчання іноземної мови. Наразі вагомим є створення таких умов, під час яких організація навчального процесу зможе підвищити ефективність навчання іноземної мови. Відповідно до проблематики теми, було досліджено поняття домашнього читання, визначено його мету, функції та методику під час вивчення іноземної мови. Встановлено, що домашнє читання іншомовної літератури має бути невід’ємним, рівноцінним компонентом педагогічного процесу навчання іноземної мови. У ході дослідження було розкрито підходи щодо роботи над тексом; представлено фрагмент уроку домашнього читання та методику розуміння змісту прочитаного тексту.Today is an important rethinking of approaches to choosing tools and technologies while learning a foreign language. At the moment, it is important to create conditions under which the organization of learning can improve the efficiency of teaching a foreign language. According to the themes issues, was investigated concept home reading, its purpose, functions, and methods in the study of foreign languages. It is obvious that the home reading of foreign-language literature should be an integral part of the teaching process of a foreign language. Approached to work on the text are revealed. Analyzed lessons of home reading and the methodology understanding the contents of reading the text.ukcneдомашнє читаннядомашнее чтениеhome readingчитання з перекладомчтение с переводомreading with translationчитання без перекладучтение без переводаreading without translationОрганізація домашнього читання в процесі навчання іноземної мовиBachelous paper