Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychШипуліна, Юлія СергіївнаШипулина, Юлия СергеевнаShypulina, Yuliia SerhiivnaІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2016-12-122016-12-122016Ілляшенко С.М. Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 25 листопада 2016 року. - Х.: ХНАДУ. - Т. 3. – С. 44-46.0000-0001-5484-97880000-0002-8133-578Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48465Проведено аналіз туристичного потенціалу Сумської області України для якої туризм не є характерним. Аналіз потенціалу виконано у розрізі його окремих складових потенціалів-підсистем: рекреаційного, маршрутно-пізнавального, етнографічного, спортивно-оздоровчого.Выполнен анализ туристического потенциала Сумской области Украины для которой туризм не является характерным. Анализ потенциала выполнен в разрезе его отдельных составляющих потенциалов-подсистем: рекреационного, маршрутно-познавательного, этнографического, спортивно-оздоровительного.Analysis of the tourist potential of the Sumy oblast of Ukraine for which tourism is not typical. Analysis of the building performed in terms of its individual components capabilities-subsystems: recreational, maršrutno educational, ethnographic, sports.ukcneмаркетингмаркетингmarketingпотенцал розвиткупотенциал развитияpotential developmentтуристичний бізнестуристический бизнесtourist businessМаркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесуМаркетинговый анализ потенциала Сумской области для развития туристического бизнесаMarketing analysis of potential of the Sumy region for the development of tourist businessTheses