Янішевська, Катерина ДмитрівнаЯнишевская, Екатерина ДмитриевнаYanishevska, Kateryna DmytrivnaУткіна, Марина СергіївнаУткина, Марина СергеевнаUtkina, Maryna Serhiivna2015-07-132015-07-132015Уткіна, М.С. Щодо нормативно-правового регулювання інклюзивної освіти в Україні [Текст] / М.С. Уткіна, К.Д. Янішевська // Діяльність органів публічної влади щодо забезпечення стабільності та безпеки суспільства : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 21-22 травня 2015 р. / За ред.: А.М. Куліша, М.М. Бурбики, О.М. Рєзніка. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 186-190.0000-0002-3648-55430000-0002-3801-3742http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41604Із здобуттям Україною незалежності та вибором демократичного напрямку розвитку, питання стосовно поширення процесу інклюзивного навчання постало більш гостро. Розвиток та вдосконалення освіти для дітей із фізичними та / або психічними обмеженими можливостями є значним кроком до забезпечення повної реалізації прав таких дітей на якісну освіту та є одним із найважливіших завдань державної політики у галузі освіти. Визнання Україною Конвенції ООН «Про права дитини» та Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захист і розвиток дітей посилило увагу до проблем дітей, котрі мають ті чи інші відхилення у розвитку, зумовило необхідність розробки цілеспрямованих дій держави для створення умов їх входження до системи сучасних суспільних відносин. В свою чергу, розвиток інклюзивної освіти в Україні пояснюється тим, що кількість осіб, які потребують спеціалізованого (спеціального) навчання із кожним роком зростає.ukcneінклюзивне навчанняинклюзивное обучениеінтегроване навчанняинтегрированое обучениеЩодо нормативно-правового регулювання інклюзивної освіти в УкраїніTheses