Садівнича, Марина ВолодимирівнаСадовничая, Марина ВладимировнаSadivnycha, Maryna Volodymyrivna2020-04-092020-04-092019Садівнича М. Соціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінок [Текст] / М. Садівнича // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: Матеріали п’ятнадцятої Всеукраїнської науково-практичної конференції (Суми, 22–23 травня 2019 р.) / уклад.: О.Г. Ткаченко. – Суми: Сумський державний університет, 2019. – С. 36-39.0000-0002-3943-7635https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77210У статті розглядаються соціально-психологічні особливості функціонування франчайзингових видань для жінок в умовах глобалізації та конкуренції. Подано результати дослідження взаємодії цих видань з аудиторією, відповідності стилю подання і змісту медіатекстів потребам читачів.The article deals with the socio-psychological peculiarities of the functioning of franchising editions for women in conditions of globalization and competition. The results of the research of the interaction of these editions with the audience, the correspondence of the presentation style and the content of media texts to the readers` needs are presented.ukcneфранчайзингові виданняглобалізаціямедіаперцептивна комунікаціяаудиторіяfranchising editionglobalizationmedia perceptual communicationaudienceСоціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінокSocio-psychological peculiarities of franchising editions for womenTheses