Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena Anatoliivna2016-09-142016-09-142016Біловодська, О.А. Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування / О.А. Біловодська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (18-20 травня 2016 р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С. 95.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46106На основі авторського визначення сутності маркетингового каналу досліджено його складові: маркетингову та логістичну, а також відповідні принципи формування, що забезпечують оптимізацію потоків у маркетинговому каналі.На основе авторского определения сущности маркетингового канала исследованы его составляющие: маркетинговая и логистическая, а также соответствующие принципы формирования, обеспечивающие оптимизацию потоков в маркетинговом канале.Based on the author's definition of the nature of the marketing channels examined its components, marketing and logistics as well as the relevant principles of formation, providing flow optimization in the marketing channel.ukcneмаркетинговий каналмаркетинговый каналmarketing channelлогістикалогистикаlogicticфізичний розподілфизическое распределениеdistributionМаркетингові канали: сутність, складові та принципи формуванняМаркетинговые каналы: сущность, составляющие и принципы формированияMarketing channels: nature, elements and principles of formingTheses