Михайліченко, К.Ковальова, Тетяна ВікторівнаКовалева, Татьяна ВикторовнаKovalova, Tetiana Viktorivna2017-12-092017-12-092017Михайліченко, К. Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів [Текст] / К. Михайліченко, Т.В. Ковальова // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). – Суми: СумДУ, 2017. - 36-39.0000-0002-6551-4139http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64700На прикладі української реклами горілчаних виробів проілюстровано специфіку використання національних мотивів. Проаналізовано рекламу українських брендів, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх вплив на реципієнтів.For example, advertising Ukrainian vodka illustrate the specific use of national motives. Analysis of advertising Ukrainian brands relevance determined using symbols and clarified their impact on recipients.ukcneрекламаadvertisingнаціональні символинациональные символыnational symbolsзасоби масової комунікаціїсредства массовой коммуникацииmass communicationбрендbrandНаціональні мотиви в рекламі горілчаних виробівTheses