Павленко, Олена ОлексіївнаДреваль, Ольга ЮріївнаДреваль, Ольга ЮрьевнаDreval, Olha YuriivnaПавленко, Елена АлексеевнаPavlenko, Olena Oleksiivna2010-12-212010-12-212010Павленко, О.О. Питання інтеграції складових системи "наука-освіта-виробництво" на рівні інноваційного розвитку вищих навчальних закладів [Текст] / О.О. Павленко, О.Ю. Древаль // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2010. — №1. — С. 123-128.0000-0001-5228-2378http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/868In the article the questions of integration are examined in the system «science-education-production». The analysis of models of higher educational establishments is conducted. Advantages of construction of university education are certain on the basis of integration «science-education-production». Methodical approaches are offered and steps introductions of separate innovations which form an innovative complex are developed.У статті розглядаються питання інтеграції в системі «наука-освіта-виробництво». Проведений аналіз моделей вищих навчальних закладів. Визначені переваги побудови університетської освіти на основі інтеграції «наука-освіта-виробництво». Запропоновані методичні підходи та розроблені етапи впровадження окремих інновацій, які формують інноваційний комплекс. // Русск. версия: В статье рассматриваются вопросы интеграции в системе «наука-образование-производство». Проведен анализ моделей высших учебных заведений. Определены достоинства построения университетского образования на основе интеграции «наука-образование- производство». Предложены методические подходы и разработаны этапы внедрения отдельных инноваций, которые формируют инновационый комплекс. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/868ukcneінноваційний розвитокинновационное развитиеinnovative developmentнаукаscienceосвітаобразованиеeducationпроизводствовиробництвоproductionвищий навчальний закладвысшее учебное заведениеmore high educational establishmentПитання інтеграції складових системи "наука-освіта-виробництво" на рівні інноваційного розвитку вищих навчальних закладівArticle