Івашова, Надія ВасилівнаИвашова, Надежда ВасильевнаIvashova, Nadiia Vasylivna2016-11-072016-11-072016Івашова, Н.В. Технології просування продуктів інтелектуальної праці та інформаційних товарів в Інтернеті [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 94-95.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47244Internet дає змогу інтенсифікувати процес обслуговування потенційних клієнтів, без зайвих витрат надаючи їм необхідний сервіс. Internet не тільки відкриває перед підприємством можливість ефективно організувати зворотній зв’язок зі споживачем і оперативно вивчити поточний попит на продукти інтелектуальної праці та інформаційні товари, але і гнучко змінювати власні маркетингові плани та рекламні проекти відповідно до ситуації ззовні підприємства.ukcneінтернет-маркетингInternet Marketingинтернет-маркетингінтернет-рекламаинтернет-рекламаInternet advertisingпродукціяпродукцияproductsТехнології просування продуктів інтелектуальної праці та інформаційних товарів в ІнтернетіTheses