Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla FedorivnaКрисько, Р.О2018-03-302018-03-302017Бондаренко А.Ф. Маркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послуг / А.Ф. Бондаренко, Р.О. Крисько // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 231-235.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67341Соціальні мережі є невід‘ємним каналом маркетингових комунікацій. Найпопулярнішим каналом маркетингових комунікацій для брендів різного рівня є Facebook.Социальные сети является неотъемлемым каналом маркетинговых коммуникаций. Самым популярным каналом маркетинговых коммуникаций для брендов разного уровня является Facebook.Social networks are an integral channel of marketing communications. The most popular channel for marketing communications for brands of different levels is Facebook.ukcneсоціальні мережісоциальные сетиsocial networksмаркетингові комунікаціїмаркетинговые коммуникацииmarketing communicationsМаркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послугМаркетинговая составляющая стратегии диверсификации в сфере сбыта банковских услугMarketing component of the strategy of diversification in the field of marketing of banking servicesArticle