Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychШипуліна, Юлія СергіївнаШипулина, Юлия СергеевнаShypulina, Yuliia SerhiivnaСтупнікова, К.Б.Ступникова, Е.Б.Stupnikova, K.B.2017-02-142017-02-142016Ілляшенко С. М. Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, К. Б. Ступнікова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2016. – Випуск 21. Частина 2. – С. 190-193.0000-0001-5484-97880000-0002-8133-578Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49861Викладено результати аналізу комунікативної ефективності інтернет технологій ВНЗ на прикладі сайту кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету (УІД СумДУ). Отримані результати можуть бути використані для подальшого підвищення комунікативної ефективності інструментів інтернет-маркетингу, що допоможуть ефективно управляти іміджем ВНЗ та його підрозділів у інтернет-просторі. Аналіз комунікативної ефективності сайту був проведений у такій послідовності: відвідуваність сайту та структура відвідувачів; часові характеристики відвідувань; джерела трафіку; пошукові запити; гаджети, що використовуються відвідувачами тощо.Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности интернет-технологий ВУЗ на примере сайта кафедры маркетинга и управления инновационной деятельностью Сумского государственного университета (УИД СумГУ). Полученные результаты могут быть использованы для дальнейшего повышения коммуникативной эффективности инструментов интернет-маркетинга, которые помогут эффективно управлять имиджем ВУЗ и его подразделений в интернет-пространстве. Анализ коммуникативной эффективности сайта был проведен в такой последовательности: посещаемость сайта и структура посетителей; временные характеристики посещений; источники трафика; поисковые запросы; гаджеты, используемые посетителями и тому подобное.The article presents results of the analysis of communicative effectiveness of Internet technologies at universities on the example of the website of the Marketing and Innovation management Department of the Sumy State University (MID of SSU). The results can be applied for further improvement of communication efficiency of online marketing tools. This will assist maintenance of the image of the university and its departments in the Internet environment. Website communication effectiveness analysis was conducted in the following order: website traffic and visitor structure; temporal characteristics of visits; traffic sources; searches; gadgets used and others.ukcneіміджимиджimageпозиціонуванняпозиционированиеpositioningринок науково-освітніх послугрынок научно-образовательных услугresearch and educational services marketкомунікативна ефективністькоммуникативная эффективностьthe communicative efficiencyінтернет маркетингинтернет маркетингonline marketingсайт кафедрисайт кафедрыwebsite of the departmentКомунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернетіКоммуникационная эффективность сайта кафедры как инструмента формирования ее имиджа и продвижения в интернетеCommunicative effectiveness of the department’s website as a tool for its image formation and online promotionArticle