Кхан, АджмалПилипенко-Фріцак, Наталія АнатоліївнаПилипенко-Фрицак, Наталия АнатольевнаPylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna2021-07-302021-07-302021Кхан Аджмал, Пилипенко-Фріцак Н.А. Етноорієнтована методика навчання у полікультурній групі // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції 7–8 квітня 2021 р. Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 124-130.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84804Інтеграція України у світовий освітній простір обумовлює народження якісно іншої освітньої ситуації в зв'язку з потребою суспільства у фахівцях, що сприймають в єдності все різноманіття світу. Інтеграція спрямована на досягнення нової якісної характеристики освітніх послуг, яка виражена поняттям «європейський вимір в освіті». В основі визначення «європейського виміру в освіті» знаходиться особистість того, хто навчається, урахування його культурних цінностей (демократія, права людини, свобода, рівність, моральність); навчання базується на принципах сучасної педагогічної діяльності (відкритість, толерантність, діалог). Інтернаціоналізація освіти актуалізувала питання толерантної взаємодії іноземних студентів, створення толерантного суспільства.ukinc10освітаметодика навчанняіноземні студентиeducationteaching methodsforeign studentsобразованиеметодика обученияиностранные студентыЕтноорієнтована методика навчання у полікультурній групіTheses