Чуланова, Галина ВалеріївнаЧуланова, Галина ВалериевнаChulanova, Halyna ValeriivnaТимощук, Г.І.2013-06-072013-06-072013Тимощук, Г.І. Лінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів) [Текст] / Г.І. Тимощук, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.1. — С. 74-75.0000-0001-9961-0308http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30790Сучасна реклама є невід'ємною ознакою повсякдення та, водночас, частиною культури, оскільки вона активно впливає на формування ціннісно-нормативної системи людини, її поведінку, а також відіграє значну роль у процесах соціокультурної динаміки сучасного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30790ukcneрекламаadvertisingЛінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів)Theses