Помазановська, С.О.2018-03-262018-03-262018Помазановська, С.О. Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі [Текст] / С.О. Помазановська; наук. кер. І.К. Кобякова // Перекладацькі інновації: матеріали VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2018 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 156-158.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67251Реклама – явище новітнє і мало досліджене, а тому залишалося в тіні наукових поглядів та інтересів. Традиційно реклама розглядалася в рамках економічних наук і маркетингу. Згодом реклама також стала об'єктом досліджень таких гуманітарних наук, як лінгвістика, психологія, соціологія, журналістика та прагматика.ukcneрекламаadvertisingрекламний дискурсрекламный дискурсadvertising discourseрекламний текстрекламный текстadvertising textСемантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсіTheses