Махнуша, Світлана МихайлівнаМахнуша, Светлана МихайловнаMakhnusha, Svitlana MykhailivnaКосолап, Наталія ЄвгенівнаКосолап, Наталья ЕвгеньевнаKosolap, Nataliia Yevgeniiivna2011-04-012011-04-012011Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 36-44.2218-4511http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также проанализирована связь между маркетингом инноваций и экологическим брендингом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out connection between marketing of innovations and ecological branding. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855ukcneбрендингекологічний брендингекобрендингекоатрибути товарівмаркетинг інноваційэкологический брендингэкобрендингэкоатрибуты товаровмаркетинг инновацийbrandingecological brandingeco-brandingeco-attributes of goodsmarketing of innovationsМаркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язкуМаркетинг инноваций и экологический брендинг: анализ связиMarketing of innovations and ecological branding: analysis of connectionArticle