Сміян, Олександр ІвановичСмиян, Александр ИвановичSmiian, Oleksandr IvanovychРоманюк, Оксана КостянтинівнаРоманюк, Оксана КонстантиновнаRomaniuk, Oksana KostiantynivnaСічненко, Петро ІвановичСичненко, Петр ИвановичSichnenko, Petro IvanovychБинда, Тетяна ПарфеніївнаБында, Татьяна ПарфеньевнаBynda, Tetiana ParfeniivnaГорбась, Вікторія АнатоліївнаГорбась, Виктория АнатольевнаHorbas, Viktoriia Anatoliivna2011-03-302011-03-302008Шляхи і форми вдосконалення підготовки фахівців в інтернатурі по педіатрії [Текст] / О.І. Сміян, О.К. Романюк, П.І. Січненко та ін. // Актуальні питання сучасної післядипломної підготовки лікарів : матеріали Міжвузівської науково-методичної конференції, 23-24 вересня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - С. 21 - 22.0000-0002-3314-07260000-0001-6020-64630000-0002-7455-68750000-0001-8225-09750000-0002-3955-4030http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4617Метою навчання в інтернатурі є вдосконалення професійного алгоритму у вирішенні практичних задач, подальше формування клінічного мислення, лікарської професійної поведінки, що базується на деонтологічних принципах. Розвиток у молодого лікаря здатності логічного зіставлення анамнестичних, клініко-лабораторних ознак і симптомокомплексів для діагностики, складань алгоритму терапії і прогнозу захворювання в конкретній клінічній ситуації може бути досягнуто тільки через власну пізнавальну діяльність, яка є об'єктом управління з боку педагога. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4617ukcneінтернатурапедіатріяинтернатурапедиатрияinternshippediatricsШляхи і форми вдосконалення підготовки фахівців в інтернатурі по педіатріїTheses