Олійник, Віктор МихайловичОлейник, Виктор МихайловичOliinyk, Viktor MykhailovychБратушка, Сергій МиколайовичБратушка, Сергей НиколаевичBratushka, Serhii Mykolaiovych2022-11-012022-11-012020Олійник В. М., Братушка С. М. Концептуальна модель оцінювання потенційного споживача інноваційного продукту // Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 19-20 листопада 2020 р. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 247-2500000-0001-6251-38460000-0003-3470-2265https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89902Зростаюча конкуренція, коливання фінансової, економічної та політичної стабільності висувають нові вимоги до процесу впровадження нового товару. Задля попередньої оцінки доцільності впровадження тієї чи іншої інновації бажано мати інструмент для визначення приблизної кількісної і якісної оцінки потенційної аудиторії споживачів. Дослідження споживачів особливостей їх поведінки, з’ясування основних мотивів купівлі ними товарів є важливим чинником прийняття багатьох управлінських рішень.Growing competition, fluctuations in financial, economic and political stability impose new requirements on the process of introducing a new product. For a preliminary assessment of the feasibility of implementing a particular innovation, it is desirable to have a tool for determining an approximate quantitative and qualitative assessment potential audience of consumers. The study of consumers, the peculiarities of their behavior, the clarification of the main motives for their purchase of goods is an important factor in making many management decisions.ukcneконцептуальна модель оцінюванняконцептуальная модель оцениванияconceptual model of assessmentпотенційний споживачпотенциальный потребительpotential consumerінноваційний продуктинновационный продуктinnovative productКонцептуальна модель оцінювання потенційного споживача інноваційного продуктуTheses