Мороз, В.М.Шкурдода, Юрій ОлексійовичShkurdoda, Yurii Oleksiiovych2025-07-012025-07-012025Мороз В. М., Шкурдода Ю. О. Активізація пізнавальної діяльності на уроках фізики // Фізика, електроніка, електротехніка : матеріали та програма Міжнародної наукової конференції молодих вчених, Суми, 21–25 квітня 2025 року / відп. за вип. Ю. Ю. Волк. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 104.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99559Ефективне засвоєння знань передбачає таку організацію пізнавальної діяльності учнів, за якої навчальний матеріал стає предметом активних розумових і практичних дій кожної дитини. Пошуки методів навчання, що підсилювали б активізацію процесу навчання, призводять до підвищення актуальності розвивальних і проблемних методів, самостійної роботи, творчих завдань. При цьому психологічно обґрунтованою видається така організація уроку, за якої діти вчаться за бажанням і внутрішніми потребами.ukcneфізикаактивізація пізнавальної діяльностіінноваційні методи навчанняphysicsactivation of cognitive activityinnovative teaching methodsАктивізація пізнавальної діяльності на уроках фізикиTheses