Терлецька, Ірина МиколаївнаТерлецкая, Ирина НиколаевнаTerletska, Iryna Mykolaivna2012-07-172012-07-172008Терлецька І.М. Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови / І.М. Терлецька // Проблеми освіти: науковий збірник. – 2008.– № 55– С. 28-30.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267Модульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267ukcneмотиваціянавчаннядискуссияпедагогикаforeign languagesconferationІз практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мовиArticle