Подоляка, Надія СтепанівнаПодоляка, Надежда СтепановнаPodoliaka, Nadiia StepanivnaФесенко, А.2017-12-092017-12-092017Подоляка, Н.С. Промоція книги на Лівобережній Україні (друга половина XIX - початок XX століття) [Текст] / Н.С. Подоляка, А. Фесенко // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). - Суми: СумДУ, 2017. - С. 20-25.0000-0002-6136-1665http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64772У статті розглянуто сферу рекламно-промоційної діяльності видавничих та книготорговельних підприємств на Лівобережній Україні кінця XIX – початку ХХ ст. Проаналізовано особливості реклами книжки того часу. Досліджено форми й засоби книговидавничого маркетингу. Охарактеризовано рекламні оголошення у періодиці та каталогах, а також елементи внутрішнього і зовнішнього оформлення книги. Виявлено основні тенденції в промоційному аспекті.The article discusses the scope of advertising and promotional activities publishing and bookselling business in Left-Bank Ukraine late XIX – early XX century. The features of advertising books at that time. Studied the form and means of publishing marketing. Characterized advertisements in periodicals and catalogs, as well as elements of internal and external design of the book. The basic trends in the promotional aspect.ukcneісторія рекламиистория рекламыhistory of advertisingкнижкова промоціякнижная промоцияbook promotionкниговидавничий менеджменткнигоиздательский менеджментpublishing managementрекламно-промоційна діяльність на Лівобережній Україніadvertising and promotional activities on the Left Bank UkraineПромоція книги на Лівобережній Україні (друга половина XIX - початок XX століття)Promotion of the Left Bank Ukraine (second half of the XIX – early XX century)Theses