Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov Oleksiivna2016-11-152016-11-152016Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика. – 2016. – № 846. – С. 16-20.0000-0002-0319-80700000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управління маркетинговою політикою розподілу базувати на принципах 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.Проанализированы существующие подходы к формированию систем управления и предложено управление маркетинговой политикой распределения базировать на принципах 5Р-4S-5C. Определено, что эффективность маркетинговой политики распределения можно формировать на основе показателей, которые целесообразно объединить в следующие группы: показатели определения доли рынка предприятия, показатели определения доходности сбытовой деятельности, показатели определения эффективности сбытовых расходов, показатели определения товарных запасов и показатели определения уровня обслуживания.The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.ukcneмаркетингова політика розподілумаркетинговая политика распределенияmarketing distribution policyуправлінняуправлениеmanagementпринципprincipleефективністьэффективностьeffectivenessпоказникпоказательindicatorМаркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективностіМаркетинговая политика распределния: принципы управления и показатели эффективностиMarketing Distribution Policy: Principles of Management and Performance IndicatorsArticle