Науменко, А.Ю.Сердюк, А.Ю.Лунгор, Т.О.Котляр, Ю.Р.Кібець, К.К.2023-07-122023-07-122023Науменко А. Ю., Сердюк А. Ю., Лунгор Т. О., Котляр Ю. Р., Кібець К. К. Формування, медіапросування та підтримка загальнокорпоративного іміджу: інформаційна кампанія : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. 78 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92557У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, спрямованої на формування, медіапросування й підтримку загальнокорпоративного іміджу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ. Під час розроблення проєкту та його апробації визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, підготовлено інформаційні продукти різних форматів та жанрів: ютуб-шоу, аудіоподкаст, серію текстових матеріалів, короткі відео замальовки. Обсяг роботи складає 78 сторінок, у ній використано додатки, серед яких ілюстрації, сценарії, текстові матеріали тощо. Проєкт рекомендується втілювати для збільшення впізнаваності кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ серед цільової аудиторії та збільшення кількості вступників. Актуальність роботи зумовлена необхідністю відновлювати українську медіасферу, що постраждала через війну, за рахунок притоку в журналістику та медіабізнес нових молодих висококваліфікованих спеціалістів.ukcneкорпоративний іміджосвітарекламаcorporate imageeducationadvertisingФормування, медіапросування та підтримка загальнокорпоративного іміджу: інформаційна кампаніяThe formation, media promotion and support of the corporate image: information campaignBachelous paper