Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychKlisinski, J.Hrytsai, S.Starkiv, I.2018-01-252018-01-252017Impact of seller's gender on purchaser's consumption behavior [Текст] = Вплив статі продавця на споживчу поведінку покупця / S. Illiashenko, J. Klisinski, S. Hrytsai, I. Starkiv // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 58-66. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-50000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66181The article deals with research results, which prove impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior. It defines main factors, which impact cooperation between sellers and purchasers of different gender in the buy and sell process. There are following ones among them: an idea about gender of the ideal seller, pleasant communication with seller, attentive attitude (clearness and understanding of the answer to questions, provision with wide information, and interest in conversation), detailed representation of the necessary information for purchaser etc. Results of the conducted studies can be used as a methodic tool to form sellers’ staff, to define and to distinguish their functions and roles etc.У статті викладено результати досліджень, які доводять вплив статі продавця на купівельну поведінку покупця. Визначено основні фактори, що впливають на взаємодію покупців і продавців різної статі у процесі купівлі-продажу. Серед них виділено: уявлення про стать ідеального продавця, приємність спілкування з продавцем, уважливість ставлення (чіткість і зрозумілість відповіді на поставлені запитання, надання розширеної інформації, прояв зацікавленості у розмові), детальне висвітлення потрібної для покупця інформації тощо. Результати проведених досліджень можуть бути використані як методична допомога при формуванні штату продавців, визначенні і розподілу їх функцій і ролей тощо.В статье изложены результаты исследований, которые доказывают влияние пола продавца на покупательское поведение потребителя. Определены основные факторы, которые влияют на взаимодействие покупателей и продавцов различного пола в процессе покупки-продажи. Среди них выделены: представление о поле идеального продавца, приятность общения с продавцом, внимательное отношение (четкость и понятность ответа на поставленные вопросы, предоставление расширенной информации, проявление заинтересованности в разговоре), детальное освещение необходимой для покупателя информации и т. п. Результаты приведенных исследований могут быть использованы как методическая помощь при формировании штата продавцов, определении и распределении их функций и т.д.encnetrade enterprisesbuy and sell processgender factorcooperation between seller and purchasermanagement of sellers’ staffпідприємства торгівлікупівля-продажгендерний факторвзаємодія продавця і покупцяуправління штатом продавцівпредприятия торговлипокупка-продажагендерный факторвзаимодействие продавца и покупателяуправление штатом продавцовImpact of seller's gender on purchaser's consumption behaviorВплив статі продавця на споживчу поведінку покупцяВлияние пола продавца на покупательское поведение потребителяArticle