Мартиненко, Володимир ОлександровичМартыненко, Владимир АлександровичMartynenko, Volodymyr OleksandrovychСеменець, М.О.2018-02-262018-02-262017Мартиненко В.О. Роль маркетингу в управлінні діяльністю навчальних закладів / В.О. Мартиненко М.О. Семенець // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 165-169.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66792Однією з актуальніших проблем, що має значний вплив на ринок навчальних послуг в Україні, є становлення ринкових відносин у сфері освітніх послуг. Всі ці фактори диктують необхідність розвитку та більш активного застосування освітнього маркетингу, оскільки він є динамічним компонентом ринкової економіки, елементом взаємодії сегментів і суб'єктів ринку, споживачів і виробників освітніх послуг.Одной из актуальных проблем, имеет значительное влияние на рынок образовательных услуг в Украине, является становление рыночных отношений в сфере образовательных услуг. Все эти факторы диктуют необходимость развития и более активного применения образовательного маркетинга, поскольку он является динамическим компонентом рыночной экономики, элементом взаимодействия сегментов и субъектов рынка, потребителей и производителей образовательных услуг.One of the most urgent problems that has a significant impact on the market of educational services in Ukraine is the emergence of market relations in the field of educational services. All these factors dictate the need for development and more active use of educational marketing, as it is a dynamic component of a market economy, an element of interaction between segments and market actors, consumers and providers of educational services.ukcneосвітній маркетингобразовательный маркетингeducational marketingринкова економікарыночная экономикаmarket economyосвітні послугиобразовательные услугиeducational servicesРоль маркетингу в управлінні діяльністю навчальних закладівРоль маркетинга в управлении деятельностью учебных заведенийThe role of marketing in the management of the activities of educational institutionsArticle