Ілляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia SerhiivnaРосохата, Анна СергіївнаРосохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna Serhiivna2011-07-212011-07-212010Росохата, А.С. Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів [Текст] / А.С. Росохата, Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 51-52.0000-0001-6944-1515http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14715ukcneмаркетингові комунікаціїмаркетинговые коммуникацииmarketing communicationsОсобливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарівTheses