Матвієвський, О.М.Прожога, І.В.2018-04-252018-04-252018Матвієвський, О.М. Стратегічне мислення як засіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / О.М. Матвієвський, І.В. Прожога // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 126-127.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67546Суть сучасного стратегічного менеджменту полягає в чіткій орієнтації розробленого плану на ринкові потреби й врахування ринку як головного фактора зовнішнього середовища, від якого залежить майбутнє підприємства. Завдання стратегічного управління полягає в забезпеченні такої взаємодії організації з середовищем, яке б дозволило б їй підтримувати її потенціал на рівні, необхідному для досягнення її цілей, і тим самим давало б їй можливість виживати в довготривалій перспективі.ukcneстратегічний менеджментстратегический менеджментstrategic managementконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessпідприємствопредприятиеenterpriseСтратегічне мислення як засіб забезпечення конкурентоспроможності підприємстваTheses