Прокопенко, Ольга ВолодимирівнаПрокопенко, Ольга ВладимировнаProkopenko, Olha VolodymyrivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2011-02-142011-02-142009Прокопенко, О.В. Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2009. — № 3, Т. 2. — С. 70-81.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902В роботi дослiджено пiдходи до визначення поняття залучення, розглянуто та класифiковано основнi його типи, проаналiзовано ключовi методики оцiнки рiвня залучення кiнцевих споживачiв, розроблено послiдовнiсть етапiв для визначення рiвня залучення органiзацiйних споживачiв, пiдготовлено основу для факторної оцiнки рiвня залучення органiзацiйних споживачiв та запропоновано сценарiй аналiзу рiвня залучення i пiдбору необхiдних дiй для його коригування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902ukcneзалученнятипи залученнярівень залученнявовлеченностьтипы вовлеченностиуровень вовлеченностиinvolvementtypes of involvementlevel of involvementОцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупкуArticle