Козьменко, О.В.Лисенко, В.С.2012-11-262017-11-222012-11-262017-11-222012Козьменко, О.В. Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страховий компаній [Текст] / О.В. Козьменко, В.С. Лисенко // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10-12 жовтня 2012 р.). – К.: КНЕУ, 2012. – С. 95-97.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63882У сучасних умовах проблеми функціонування страхового ринку вирішуються у тому числі й за допомогою страхового маркетингу, який поступово перетворюється на базу для організації діяльності страхових компаній. Зрозуміло, що при цьому основним критерієм ефективності використання інструментів та методів маркетингу в страхових компаніях є фінансовий результат, розмір якого не в останню чергу залежить від якісної роботи маркетингового відділу компанії.ukcneстраховий маркетингстраховой маркетингinsurance marketingстрахова компаніястраховая компанияinsurance companyстраховий продуктстраховой продуктinsurance productРоль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компанійTheses