Васильєва, Тетяна АнатоліївнаВасильева, Татьяна АнатольевнаVasylieva, Tetiana AnatoliivnaПетрушенко, Юрій МиколайовичПетрушенко, Юрий НиколаевичPetrushenko, Yurii MykolaiovychКриклій, Олена АнатоліївнаКриклий, Елена АнатольевнаKryklii, Olena AnatoliivnaКурбатов, Сергій ВолодимировичКурбатов, Сергей ВладимировичKurbatov, Serhii VolodymyrovychДуванова, Оксана СергіївнаДуванова, Оксана СергеевнаDuvanova, Oksana SerhiivnaЛєонов, Сергій ВячеславовичЛеонов, Сергей ВячеславовичLieonov, Serhii ViacheslavovychАртюхов, Артем ЄвгеновичАртюхов, Артем ЕвгеньевичArtiukhov, Artem YevhenovychЄльнікова, Юлія ВасилівнаЕльникова, Юлия ВасильевнаYelnikova, Yuliia VasylivnaЯровенко, Ганна МиколаївнаЯровенко, Анна НиколаевнаYarovenko, Hanna MykolaivnaВисочина, Аліна ВолодимирівнаВысочина, Алина ВладимировнаVysochyna, Alina VolodymyrivnaВоронцова, Анна СергіївнаВоронцова, Анна СергеевнаVorontsova, Anna SerhiivnaМоскаленко, Богдан АндрійовичМоскаленко, Богдан АндреевичMoskalenko, Bohdan AndriiovychДавліканова, Олена БорисівнаДавликанова, Елена БорисовнаDavlikanova, Olena BorysivnaХоменко, Лілія МиколаївнаХоменко, Лилия НиколаевнаKhomenko, Liliia MykolaivnaНовіков, Владислав ВолодимировичНовиков, Владислав ВладимировичNovikov, Vladyslav VolodymyrovychКостецький, Павло ВасильовичКостецкий, Павел ВасильевичKostetskyi, Pavlo VasylovychЖученко, Світлана ВасилівнаЖученко, Светлана ВасильевнаZhuchenko, Svitlana VasylivnaСідельник, Наталія ЮріївнаСидельник, Наталия ЮрьевнаSidelnyk, Nataliia YuriivnaЛаврик, Євгенія ІгорівнаЛаврик, Евгения ИгоревнаLavryk, Yevheniia IhorivnaБалагуровська, Інна ОлексіївнаБалагуровская, Инна АлексеевнаBalahurovska, Inna OleksiivnaКіріл’єва, А.В.Шаповал, В.Ю.Єременко, О.О.2022-08-262022-08-262021Конвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпеку. Цифровізація освіти та цифрова інклюзія населення в системі формування міжсекторних економічних диспропорцій в контексті впливу на економічну, соціальну та інформаційну безпеку держави та регіонів : звіт про НДР (проміжний) / кер. Т. А. Васильєва. Суми : СумДУ, 2021. 271 с. № 0121U109553.0000-0001-5690-11050000-0003-1112-68910000-0003-3642-95060000-0003-0635-79780000-0003-0172-60090000-0002-8760-68350000-0001-5639-30080000-0002-9628-30110000-0002-4825-39500000-0003-0603-38690000-0002-8478-47160000-0001-9490-10260000-0001-9902-75770000-0002-0657-3040https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89110Об’єктом роботи виступають організаційно-економічні відносини, які виникають в ланцюзі "економіка – освіта – національна безпека – цифровізація" на рівні регіонів та національної економіки в цілому. Предметом роботи є методологічні засади та методичний інструментарій виявлення оптимальних патернів взаємодії економічних суб’єктів, органів влади та закладів освіти, що забезпечують зростання економічної, соціальної та інформаційної безпеки країни та регіонів в умовах цифровізації суспільства. Методологічною основою дослідження є синергетична теорія самоорганізації соціально-економічних систем, моделювання поведінки відкритих стаціонарних систем, економетрики, сучасні концепції біхевіористики, розробки вітчизняних та закордонних вчених у сфері забезпечення національної безпеки, модернізації системи освіти, конвергенції освітніх та економічних трансформацій, цифровізації суспільства. У ході виконання першого етапу реалізації проекту було отримано такі наукові та прикладні результати: 1) побудовано композитну модель оцінювання цифровізації суспільства та освіти; 2) побудовано панельні регресійні моделі оцінювання впливу цифровізації суспільства на інтегральні та часткові індикатори соціального та економічного розвитку; 3) розроблено методичне підґрунтя визначення рівнів економічної, соціальної та інформаційної безпеки національної економіки; 4) удосконалено методичний інструментарій моделювання впливу цифровізації суспільства та освіти на економічну, соціальну й інформаційну безпеку національної економіки; 5) удосконалено методологію вимірювання цифрової інклюзії населення; 6) удосконалено методичні засади оцінювання зв’язку цифрової інклюзії населення з рівнем інформаційної безпеки країни та регіону; 7) удосконалено методичний підхід до вимірювання розривів між пропозиціями на ринку освітніх послуг та потребами реального сектору економіки; 8) запропоновано методологія проведення оцінки потреб у он-лайн освіти; 9) надано рекомендації щодо удосконалення системи освіти впродовж всього життя з урахуванням впливу цифровізації економічних відносин. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вони впровадженні у навчальний процес Сумського державного університету при викладанні дисциплін: "Міжнародна інформація та комунікації", "Крос- культурні відносини та Європейська інтеграція", що підтверджується актами впровадження від 20 грудня 2021 року.ukcneекономічна безпекаекономічні трансформаціїінформаційна безпекаконвергентні зв’язкиосвітні трансформаціїсоціальна безпекацифровізаціяцифрова інклюзіяКонвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпекуЦифровізація освіти та цифрова інклюзія населення в системі формування міжсекторних економічних диспропорцій в контексті впливу на економічну, соціальну та інформаційну безпеку держави та регіонівTechnical Report