Нагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen Ihorovych2017-12-282017-12-282017Нагорний, І.Є. Показники-індикатори маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / І.Є. Нагорний // International Economic Relations and Sustainable Development: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми: Сумський державний університет, 2017. - С. 95-96.0000-0003-0756-8398http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65379В сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого інноваційного розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг.ukcneмаркетингове тестуванняmarketing testingмаркетинговое тестированиеекологічна інноваційна продукціяecological innovative productsэкологическая инновационная продукцияінноваційний розвитокinnovation developmentинновационное развитиеПоказники-індикатори маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклуTheses