Пронькіна, А.М.2021-10-262021-10-262021Пронькіна А. М. Social media marketing: сучасні тренди : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 31 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85892Метою і завданням дослідження є нові тренди з просування компаній в соціальних мережах, за допомогою яких можна створити план з просування сторінки Instagram «Elgrino». Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання: розкриття поняття smm, як інструмента для просування компанії в соціальних мережах; дослідження актуальності використання smm у сферах бізнесу; аналіз соціальних мереж, як сучасних інструментів просування бізнесу; дослідження соціальної мережі Instagram, як платформи для просування компанії; проведення аналізу роботи ферми мікрозелені та її продукції; розроблення актуального плану для просування в сучасних умовах соціальної сторінки в “Instagram”. Теоретичною та методичною основою роботи є аналітичні огляди видань, статистічні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка профілю в Instagram.ukcneпросуванняпродвижениеpromotionсучасні тенденції SMMсовременные тенденции SMMcurrent SMM trendsметоди SMMметоды SMMSMM methodsконтентcontentсоціальна мережасоциальная сетьsocial networkSocial media marketing: сучасні трендиBachelous paper