Оприско, Ольга БогданівнаОпрыско, Ольга БогдановнаOprysko, Olha BohdanivnaДядюра, Костянтин ОлександровичДядюра, Константин АлександровичDiadiura, Kostiantyn OleksandrovychПанченко, Віталій ОлександровичПанченко, Виталий АлександровичPanchenko, Vitalii Oleksandrovych2016-11-152016-11-152016Оприско, О.Б. Методологічні підходи до визначення якості позанавчальної діяльності студентів [Текст] / О.Б. Оприско, К.О. Дядюра, В.О. Панченко // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 28-29 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко; За заг. ред. Л.В. Однодворець та І.М. Пазухи. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 71.0000-0001-9228-48880000-0002-7575-9711http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47760Закон України «Про вищу освіту» визначає якість вищої освіти як рівень здобутих особою компетентностей (знань, умінь, навичок тощо). При цьому якістю освітньої діяльності вищого навчального закладу є рівень організації освітнього процесу, який забезпечує здобуття особами якісної вищої освіти, тобто сукупності зазначених компетентностей.ukcneвища освітавысшее образованиеhigher educationякість освітикачество образованияquality of educationМетодологічні підходи до визначення якості позанавчальної діяльності студентівTheses