Батрак, Я.Ф.2021-02-042021-02-042020Батрак, Я.Ф. Удосконалення організації роботи приймального відділення, в умовах реформування вторинного ринку медичних послуг [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / Я.Ф. Батрак; наук. кер.: В.А. Сміянов, Т.В. Бондар. - Суми: СумДУ, 2020. - 50 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81933В роботі розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти надання медичних послуг на вторинному ринку України. Розглянуто особливості розвитку вторинного ринку України та досліджено концепцію соціального маркетингу як важливого інструменту поліпшення якості надання медичних послуг. На прикладі приймального відділення Шосткинської ЦРЛ було проведено аналіз надання послуг населенню м. Шостка та Шосткинського району. На основі проведеного статистичного аналізу було виявлено рівень якості надання медичних послуг населенню приймальним відділенням Шосткинської ЦРЛ та на основі цього запропоновано заходи по поліпшенню якості надання медичних послуг.В работе рассмотрены основные теоретические и практические аспекты предоставления медицинских услуг на вторичном рынке Украины. Рассмотрены особенности развития вторичного рынка Украины и исследована концепцию социального маркетинга как важного инструмента улучшения качества предоставления медицинских услуг. На примере приемного отделения Шосткинской ЦРБ был проведен анализ предоставления услуг населению г. Шостка и Шосткинского района. На основе проведенного статистического анализа был выявлен уровень качества предоставления медицинских услуг населению приемным отделением Шосткинской ЦРБ и на основе этого предложены мероприятия по улучшению качества предоставления медицинских услуг.The main theoretical and practical aspects of providing medical services on the secondary market of Ukraine have been considered in the diploma thesis. The features of the development of the secondary market of Ukraine have been considered and the concept of social marketing as an important tool for improving the quality of medical services has been studied. On the example of the reception department of Shostka CDH, an analysis of the provision of services to the population of Shostka and Shostka district has been conducted. Based on the conducted statistical analysis, the level of quality of medical services to the population by the reception department of Shostka CDH has been identified and on this basis measures have been proposed to improve the quality of medical services.ukcneмедична послугамедицинская услугаmedical serviceсоціальний маркетингсоциальный маркетингsocial marketingприймальне відділенняприемное отделениеreception departmentУдосконалення організації роботи приймального відділення, в умовах реформування вторинного ринку медичних послугMasters thesis