Саідов, А.Ш.2020-09-072020-09-072020Саідов, А.Ш. Формування конкурентної стратегії підприємства в умовах обмежень (на прикладі ТОВ «Імпульс») [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051 - Економіка / А.Ш. Саідов; наук. керівник О.М. Маценко. - Суми: СумДУ, 2020. - 79 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79480У першому розділі роботи «Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії» розглянуто поняття конкуренції та конкурентних стратегій, їх класифікація, етапи формування конкурентних стратегій та здійсненобібліографічний аналіз за тематикою роботи. У другому розділі роботи «Аналіз стану підприємства ТОВ «Імпульс»» проаналізовано фінансово-господарську діяльність (персонал, заробітна плата, обсяг реалізації), виконано аналіз мінімальної заробітної плати та розраховано ПКС (паритет купівельної спроможності) за допомогою індексу «Бігмак». У третьому розділі роботи «Вибір оптимальної стратегії та її впровадження» проаналізовано ринок на виявлення конкурентів, запропоновані стратегії на основі проведеного SWOT-аналізутапобудови матриці BCG, а також здійснено аналіз маркетингової стратегії.ukcneконкуренціяконкуренцияcompetitionконкурентна стратегіяконкурентная стратегияcompetitive strategyцінаценаpriceФормування конкурентної стратегії підприємства в умовах обмежень (на прикладі ТОВ «Імпульс»)Bachelous paper