Кривич, Яна МиколаївнаКривич, Яна НиколаевнаKryvych, Yana Mykolaivna2013-02-252017-11-212013-02-252017-11-212012Кривич, Я.М. Особливості організації маркетингу в банках України [Текст] / Я.М. Кривич // Проблеми та перспективи розвитку банківської системи України в умовах фінансової нестабільності : матеріали всеукраїнської наукової інтернет-конференції. – Тернопіль, 2012. – С. 210-213.0000-0002-3401-0878http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63736Сучасні тенденції на ринку банківських послуг України спричинені подоланням наслідків світової фінансової кризи, яка значно підірвала прибутковість вітчизняних банків та знизила рівень довіри до них з боку населення вимагає від банківських установ впровадження маркетингових інструментів в управлінні їх діяльністю.ukcneмаркетингmarketingбанкbankринок банківських послугрынок банковских услугmarket of bank servicesОсобливості організації маркетингу в банках УкраїниTheses