Шлапко, Тетяна ВікторівнаШлапко, Татьяна ВикторовнаShlapko, Tetiana ViktorivnaСова, П.Д.Прокопенко, К.В.2022-11-282022-11-282019Шлапко Т. В., Сова П. Д., Прокопенко К. В. Переваги та недоліки дистанційного навчання в системі інклюзивної освіти // Нові завдання та напрями розвитку юридичної науки у ХХІ столітті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 18-19 січня 2019 р. Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2019. С. 60-650000-0003-1619-3831https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90083Інклюзивна освіта спрямована на усунення усталених стереотипів та упереджень, пов’язаних з можливостями осіб з особливими освітніми потребами. Для реалізації права на освіту, ефективного навчання і підготовки кадрів в результаті розвитку освітньої практики для осіб з особливими освітніми потребами в деяких випадках найбільш оптимальною і перспективною моделлю навчання може бути дистанційна. Дистанційне навчання в сучасних умовах життя є гарним замінником стаціонарної освіти. У тезах доведено, що залучивши якомога більше осіб з особливими освітніми потребами до отримання знань шляхом дистанційного навчання, це допоможе таким особам без жодних зусиль долучатися до учбового процесу, тим самим розуміючи свій потенціал як майбутнього фахівця з певної галузі, а також отримувати знання у формі найбільш комфортній для себе.Инклюзивное образование направлено на устранение сложившихся стереотипов и предубеждений, связанных с возможностями лиц с особыми образовательными потребностями. Для реализации права на образование, эффективного обучения и подготовки кадров в результате развития образовательной практики для лиц с особыми образовательными потребностями в некоторых случаях наиболее оптимальной и перспективной моделью обучения может быть дистанционная. Дистанционное обучение в современных условиях жизни является хорошим заменителем стационарной образования. В тезисах доказано, что привлекая как можно больше лиц с особыми образовательными потребностями к получению знаний путем дистанционного обучения, это поможет таким лицам без усилий участвовать в учебный процесс, тем самым понимая свой потенциал как будущего специалиста в определенной области, а также получать знания в форме наиболее комфортной для себя.Inclusive education is aimed at eliminating established stereotypes and prejudices related to the capabilities of persons with special educational needs. For the realization of the right to education, effective training and training as a result of the development of educational practice for persons with special educational needs in some cases, the most optimal and promising model of training may be the distance learning. Distance learning in modern life is a good substitute for in-service education. The thesis argues that engaging as many people with special educational needs as possible through distance learning will help such individuals effortlessly engage in the learning process, thereby understanding their potential as a future specialist in a particular field, as well as gaining knowledge in the form most comfortable for yourself.ukcneінклюзивна освітаинклюзивное образованиеinclusive educationдистанційне навчаннядистанционное обучениеdistance learningсистема е-learninge-learning systemособа з особливими освітніми потребамилицо с особыми образовательными потребностямиperson with special educational needsПереваги та недоліки дистанційного навчання в системі інклюзивної освітиTheses